Intímne ošetrenia mužov

Ďalšie služby:

Rázová vlna v urológii – Andro X-wave

Páni, máte problém s kvalitou erekcie?

Obťažuje vás zväčšená prostata alebo trpíte bolesťami v oblasti panvového dna?

Stres, nesprávna životospráva, cukrovka, vysoký tlak, fajčenie, konzumácia alkoholu – sú faktory, ktoré výrazne ovplyvňujú znižovanie kvality erekcie. Liečba tabletkami tiež nemusí byť úspešná alebo vhodná pre každého pacienta.

Chcete sa zbaviť týchto problémov bez liekov, operácie, bolesti alebo nežiadúcich účinkov?

Použitie rázovej vlny nízkej intenzity predstavuje modernú, neinvazívnu, bezpečnú a bezbolestnú metódu liečby porúch erekcie.

Na našej klinike používame ako zdroj rázových vĺn prístroj Andro X-wave od renomovanej firmy BTL.

Rázové vlny naštartujú a maximálne urýchlia samoliečivé procesy v tele, stimulujú metabolizmus a zlepšia prekrvenie v konkrétnom mieste, čo vedie k postupnej regenerácii, uzdraveniu a obnove tkaniva. Rázová vlna tak pri prechode penisom a jeho blízkym okolím obnovuje cievy, ktorými začne znova naplno prúdiť krv a “život”.

Ako to funguje?

Energetické rázové vlny vznikajú v špeciálnom aplikátore a následne sú prenášané cez pokožku do postihnutých tkanív pacienta, kde vyvolávajú mikrodeštrukciu drobných, už nedostatočne fungujúcich ciev a stvrdnutého jazvovitého väziva. Výsledkom tejto mikrodeštrukcie je novotvorba ciev a tým aj prekrvenie, ako aj náhrada tuhého väziva pružným kolagénom. V neposlednom rade odstraňuje bolesť.

Úspešnosť metódy je overená a zlepšenie nastáva približne až u 80% pacientov.

Aplikácia rázovej vlny vyvolá novotvorbu ciev a významne zlepší krvné zásobenie penisu, čo výrazne posilní schopnosť dosiahnutia erekce a jej kvalitu s dlhodobým účinkom.

Lečebná kúra predstavuje 4 - 8 ošetrení, s odstupom 3-7 dní, trvajuce 15-20 minút.

Ošetrenie je bezbolestné, neinvazívne a veľmi rýchle. Nie je potrebné použitie znecitlivenia a s terapiou nie sú spojené žiadne obmedzenia v bežnom živote.

Pôsobením rázových vĺn v oblasti penisu dochádza k obnoveniu prirodzeného mechanizmu erekcie s dlouhotrvajúcim efektom.

Indikácie:

• Erektilná dysfunkcia
  • Chronická prostatitída
  • Benígna hyperplázia prostaty
  • Bakteriálna prostatitída
  • Induratio penis plastica
  • Peyronieho choroba
  • Bolesti v malej panve

Pokyny pred ošetrením:

Pred ošetrením nie je nutná špeciálna príprava. Vhodné je dodržiavať pitný režim a neaplikovať na pokožku dráždivé kozmetické prípravky. Odporúča sa ošetrovanú oblasť pred zákrokom oholiť a nevystavovať slnku.

Pokyny po ošetrení:

Terapia rázovou vlnou spôsobuje v tele biologický proces podobný akútnemu zápalu, ktorý následne vedie k rapídnemu urýchleniu hojenia, preto je niekolko dni (1-3) po ošetrení vhodný kľudový režim.

Kontraindikácie:

• Akútna bakteriálna infekcia v ošetrovanej oblasti
  • Poruchy zrážanlivosti krvi, koagulačná liečba
  • Deficit citlivosti v mieste aplikácie
  • Otvorené rany v mieste ošetrenia
  • Rakovina a nádorové ochorenia
  • Zápal žíl a lymfatických uzlín
  • Akútne infekčné ochorenie
  • Roztrúsené skleróza