Intímne problémy žien

Ďalšie služby:

Doprajte si intímne omladenie a zbavte sa nepríjemných pocitov vďaka ošetreniu GYNOLASER, ktoré patrí medzi svetové novinky v liečbe vaginálnej atrofie spôsobenej vekom, pôrodom, menopauzou alebo hysterektómiou.

Ide o bezbolestnú metódu vaginálnej remodelácie, kde dochádza k zúženiu pošvového vchodu a vagíny, zlepšeniu jej elasticity, vďaka čomu zažijete silnejší orgazmus a intenzívnejšie pocity pri styku u oboch partnerov. GYNOLASERom je možné riešiť stresovú inkontinenciu (únik moču pri zakašľaní, kýchnutí, smiechu, športe), chronické vaginálne zápaly a infekcie močových ciest, ako aj suchosť pošvy a s tým súvisiace svrbenie až bolestivé pocity. Vyrovnáva PH a posilňuje imunitu v pošve, zároveň slúži aj ako náhrada estrogénovej terapie. Na našej klinike vykonáva toto ošetrenie Dr. Muránska, ktorá je v tejto problematike uznávanou odborníčkou s dlhoročnou praxou. Neváhajte sa teda zveriť do jej rúk a pridajte sa k tisíckam spokojných klientiek, ktorým pomohla.

Ako prebieha ošetrenie

Do vagíny sa zavedie špeciálna hlavica lasera a po ošetrení dochádza k remodelácii tkaniva. Výsledkom je omladenie a zúženie vagíny, zlepšenie vaginálnej sekrécie a protizápalové pôsobenie. Už po prvom ošetrení dochádza k rejuvenizácii a zúženiu vagíny. Ošetrenie trvá približne 5 minút a je bezbolestné. Pre dlhotrvajúci efekt je vhodné absolvovať 2 ošetrenia s rozostupom 4 až 8 týždňov.

GYNOLASER zároveň predstavuje bezbolestnú nechirurgickú liečbu močovej inkontinencie. Už po prvom ošetrení nastáva úprava močovej inkontinencie. Pre trvalý výsledok sú potrebné 3 ošetrenia s rozostupom 4 až 8 týždňov. Trvanie zákroku je približne 10 minút a je bezbolestné.

Video ako prebieha ošetrenie GYNOLASEROM si môžete pozrieť tu.

• Vaginálna rejuvenizácia (bezbolestné zúženie a omladenie vagíny)
  • Liečba stresovej inkontinencie (bezoperačné riešenie úniku moču)
  • Liečba nedostatočnej vaginálnej sekrécie (suchosti pošvy)
  • Protizápalové pôsobenie (úprava urovaginálnej mikroflóry)
  • Liečba dyspareunie (liečba bolestivého pohlavného styku)
  • Laserová lábioplastika
  • Omladenie a zosvetlenie lábií

Pred ošetrením je potrebné absolvovať cytologické vyšetrenie u svojho gynekológa a s výsledkom (nie starším ako 1 rok) sa objednať na našej klinike. Po konzultácii vás naša skúsená gynekologička vyšetrí a rozhodne o vhodnosti ošetrenia, následne je možné zákrok hneď realizovať.

Po vaginálnom ošetrení gynekologickým aplikátorom GYNOLASER nie je potrebné používať žiadne krémy a masti. Vhodné je použitie vaginálnych čapíkov s kyselinou hyalurónovou pre urýchlenie hojenia. Po ošetrení je potrebné vyhýbať sa sexuálnemu styku a kúpaniu po dobu 7 až 10 dní.

• Tehotenstvo a dojčenie
  • Premalígne a malígne zmeny
  • Herpes simplex, Herpes zosterv
  • Akútna vírusová, bakteriálna a plesňová infekcia