Zmiernenie jaziev po pôrode

GYNOLASER patrí medzi svetové novinky v liečbe vaginálnej atrofie spôsobené vekom, pôrodom, menopauzou alebo hysterektómiou. Je vhodný aj na zmiernenie bolestivosti jaziev po pôrode. V závislosti od lokácie bolestivého miesta sa ošetrenie vykonáva buď vaginálne gynekologickou hlavicou alebo frakčným aplikátorom.

Pri ošetrení gynekologickým nástavcom sa do vagíny zavádza špeciálna hlavica lasera, ktorá stimuluje a remodeluje stenu pošvy. Na rozdiel od doterajších operačných možností je laserový zákrok rýchly, bezbolestný, bezpečný a nevyžaduje si takmer žiadnu rekonvalescenciu.

Na ošetrenie jaziev alebo bolestivých miest v oblasti pošvy a vchodu používame frakčnú hlavicu. Pred ošetrením sa nanesie znecitlivujúci krém pre komfornejší priebeh aplikácie. Následná rekonvalescencia je 3-5 dní, nevyžaduje si úplný kľudový režim, len vyhnúť sa aktívnemu športu, kde by mohlo dôjsť k treniu intímnej oblasti.

• Zmiernenie bolestivosti jaziev po pôrode
  • Vaginálna rejuvenizácia (bezbolestné zúženie a omladenie vagíny)
  • Liečba stresovej inkontinencie (bezoperačné riešenie úniku moču)
  • Liečba nedostatočnej vaginálnej sekrécie (suchosti pošvy)
  • Protizápalové pôsobenie (úprava urovaginálnej mikroflóry)
  • Liečba dyspareunie (liečba bolestivého pohlavného styku)
  • Laserová lábioplastika
  • Omladenie a zosvetlenie lábií
  • Odstraňovanie výrastkov a kondylómov (vírusových bradavíc)

Pred ošetrením je potrebné absolvovať cytologické vyšetrenie u svojho gynekológa a s výsledkom (nie starším ako 1 rok) sa objednať na našej klinike. Po konzultácii vás naša skúsená gynekologička vyšetrí a rozhodne o vhodnosti ošetrenia, následne je možné zákrok hneď realizovať.

Po vaginálnom ošetrení gynekologickým aplikátorom Gynolaser nie je potrebné používať žiadne krémy a masti. Vhodné je použitie vaginálnych čapíkov s kyselinou hyalurónovou pre urýchlenie hojenia. Po ošetrení je potrebné vyhýbať sa sexuálnemu styku a kúpaniu po dobu 7 až 10 dní.

Po ošetrení v oblasti pošvy frakčnou hlavicou je vhodné použitie protizápalových a epitelizačných krémov na urýchlenie hojenia. Odporúčame nenosiť tesnú spodnú bielizeň minimálne 7 až 10 dní po ošetrení.

• Tehotenstvo a dojčenie
  • Premalígne a malígne zmeny
  • Herpes simplex, Herpes zosterv
  • Akútna vírusová, bakteriálna a plesňová infekcia